בן גביר: "המשטרה חייבת לפעול כנגד הגורמים המתסיסים בחברה הערבית"

איתי גדסי 2 Comment on בן גביר: "המשטרה חייבת לפעול כנגד הגורמים המתסיסים בחברה הערבית"

ח"כ איתמר בן גביר בריאיון ל"מהדורת הבוקר" תוקף את האשמות כנגדו ואמר, "יהודים קוראים לי לעזרה, ומחובתי לעזור להם במקום שהמשטרה והרשויות נכשלו". בן גביר האשים את המשטרה: "לא עוצרים את האימאם שמסית בלוד"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מגיב להאשמות הקשות כנגדו, "שהסתובבתי בחברון אמרו לי שאני מתסיס, גם ברמלה, לוד ובבני ברק אמרו לי שאני מתסיס, רק שנהיה בים אני לא יתסיס". בן גביר יצא כנגד האימאם בלוד, "למרות ההסתה שלו, אני לא יודע איך הוא עדיין לא עצור. להבדיל רבנים על איזה ספר עצרו אותם".

בן גביר מאשים, "פרקליטים שמסרבים לעצור את האימאם ופורעים ערבים לא צריכים להיות פרקליטים. הדרג המדיני צריך לדפוק על השולחן ולפטר אותם".

קוראים לי אנשים בלוד ואומרים לי שחייהם הפכו לחיי בלהות, בעכו המשטרה פשטה רגל. התפקיד שלי זה לתת עזרה למי שצריך את העזרה שלי".

המפכ"ל טען שאני מחולל את האינתיפאדה והוא הכחיש ואחרי שאמר את המשפט שיש משני הצדדים טרוריסטים אני מאמין שהוא כן אמר את זה. אין כאן שני צדדים יש כאן צד אחד. הדרג המדיני היה צריך לקרוא לו ולומר לו שאם הוא לא משנה אתדרכו הוא הולך הבייתה".

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מלך איתמר! כולנו תומכים!